onsdag 16 september 2009

1 vecka till

# 1 vecka sen jag skrev här senast.
- jobbat en del sista veckan som vanligt.

# Ska iväg till Karlskoga ikväll o kolla på hockey, Bofors-Örebro.
- Heja Örebro!

# Inter - Barcelona ikväll tjatar folk om men jag är faktiskt inte så intresserad, tro det eller ej!
- Nej Champions League fotboll är jag inte så förtjust i. Men visst ska jag spela in matchen iaf.....

# Dirty dancing låten "time om my life" går het här. Särskilt med Anna o Kevin från Idol.
- Snacka om utstrålning Anna visar där - shit!

# Oj va glad jag blev häromdagen när jag slog på tv4 o kollade på kändisdjungeln.
- Tilde de Paula var programledare. Jag har ett mycket särskilt intresse kring/till den kvinnan av nån anledning, tycker hon är helt fantastisk.

# Frukostdags....

Ha det bra!!

/Erik

Inga kommentarer: