tisdag 8 september 2009

Erik är tillbaka!

# 26/8 senast jag skrev här, illa! sorry.

# Hänt sen senast o lite tankar:

# Sett Sverige ta chansen att gå till fotbolls vm, det satt dock långt inne men Zlatan gjorde det möjligt.

# Spelat tv-spel med grabbarna - är så kul!

# Fikat o varit på bio med vän.

# Fått ett nytt nattgäng till stor del o det funkar så bra - så glad att det äntligen är som det bör vara på jobbet, tryggt o trevligt.

# Startat upp hemgruppen. Ung grupp denna termin men det blir nog bra ändå.

# Ungdomsgruppen i kyrkan är i full gång, varenda fredag....det är nästan lite väl mycket emellanåt känner jag men nu har jag gett mig in i detta, får göra det bästa av situationen.

# Min vecka:
Ska på speedway ikväll, Indianerna - Vetlanda.
Malta - Sverige imorgon, onsdag.
Örebro - Södertälje i hockey på torsdag
Stor jobbfest på fredag.
ooopps varenda kväll denna vecka är uppbokad visst.
Ska jobba natt onsdag och torsdag.


/erkan

1 kommentar:

Katrin sa...

Yee Erik är tillbaka =)
& han har fullt upp som vanligt :-)